mm hej på dig....

...tråkigaste dagen på länge. Hund är ledsen. Sad dog. Känner bara att den här jävla kylan går mig på nerverna. Visserligen har jag köpt en ny vinterjacka. Men om vi bortser från det. Alla går runt och är så glada hela tiden. Katt ska flytta ( vilket jag är otroligt glad över), massa halloweenfester, utomlandsresor etc.
men jag har bara en massa plugg som jag inte orkar ta itu med. Har en bokanalys som ska vara klar på måndag och ett vin arbete som ska vara klart vecka 48. Annars är jag klar med resten så vafan klagar jag för. men det är bara tråkigt. Skulle vara SÅ mycket roligare om man typ hade lite mer pengar, lite mer lov och lite mer ork. Har inget utav de där.  Så jag får trösta mig med det jag har!
Världens underbaraste pojkvän! :)
Världens snällaste och bästaste vänner. :)
Världens största konto.. där ljög ja. Men jag har världens största shoppingsug. :)
Imorgon ska jag träffa Jessica igen och byta min jacka och efter det ska jag kuta hela vägen hem från stan för att hjälpa katt å hennes mamma att flytta! Vi ska bli grannar. Typ!
På lördags ska hund jobba. Sad dog igen! men cashfloooooow ;)
Hunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0