mitt internet fungerar minsann

Det har varit en helt okej dag idag måste jag säga :). Jag sov över hos hunden sen skulle hon bege sig till stan för att träffa en kompis där så jag åkte först hem för att äta, tittade på ett avsnitt av en av mina favorit serier sen hämtade mamma upp mig för att jag skulle med henne och min syster till Täby. Jag har fått mina pengar så jag tänkte att jag kanske kunde köpa något men jag hittade inte ett skit i alla affärer som fanns att erbjuda. Ursh, jag hatar när man inte hittar något man vill ha fast det är nästan värre när man hittar något man bara måste ha så har man inga pengar. Ja, ett i lands problem i överflöd kanske inte behövs när det finns så många hungriga barn här i världen. Det är så dumt att jag har erkänt till flera i min klass att jag inte bryr mig ett dugg om de där himla Afrika barnen men liksom vi bor i Sverige om jag vill ha en extra chips påse så är det mitt val. Nänä, i fortsättningen ska katten vara snäll och inte snacka skit om folk hon inte bryr sig om ;). På fredag ska jag flytta och det ska bli så sjukt kul att komma till den nya lägenheten, för den är mycket större än det lilla jag och mamma får trängas i nu. Ska bli sjukt härligt att flytta faktiskt. Jag ser verkligen framemot denna flytt ska jag säga er alla som läser detta och hunden är såklart en flytt hjälp på fredag :). Nu ska jag laga mat och sedan ska jag faktiskt försöka göra bloggen lite extra snygg om jag klarar av det vill säga men det får vi se senare.

// katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0