instängd

Hund hund och syrra låg på golvet i vardagsrummet på täcken och kollade på instängd som gick på tv400. ( våran soffa har inte kommit än, vi är inte tattare!! ) Skit bra. Sett den väldigt många gånger flrut men helt klart sevärd. Dock har både jag och syrran klaustrofobi och hela filmen utspelar sig i en jääääääääääävligt trång grotta. Det sög ju.That´s life.  Men annars helt topppen!
Som jag sagt tidigare, imorgon stan för att träffa bästa Jessica för att lämna min jacka och köpa en jacka av henne förmodligen:) och sen ska vi åka till skärholmen för att sola! Hon är sjuuukt jävla brun... jag känner mig som Spöket laban bredvid henne.
Hörrni, skit inte på er nu! och med det säger jag god natt! hörs imorgon!
VOFF

Kommentarer
Postat av: Simone

Den är bra den filmen :D

2009-10-30 @ 09:44:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0