fredag

Åhå, bra och dålig dag kan jag väl börja med att säga :). Är så himla glad för att  vi får tillgång till lägenheten nu och jag har typ de snyggaste tapeterna någon skulle kuna önska sig, utan att överdriva. Dagen har varit rolig plus endel tjafs iof men det har varit bra ändå. HAHHA, Lindas godis påse is the shit <3. hrmf! Är hemma hos Emma nu, inget ovanligt eller så och vi tittar på idol eftersom vi inte har fixat någon tv förens imorgon. Ja, om imorgon förresten så blir det bara att fixa där hemma men ska försöka att få min mini tv till mitt rum för jag tänker seriöst inte vara ensam imorgon utan gilmore girls. HAHA, fy vilken tv serie nörd jag är. Men som jag och hunden berättade så kommer det fram vilka vi är genom varje blogg inlägg. Jag kan lova att ni kommer märka vilken tv serie nörd jag är ;). Nej nu ska jag se vem som åker ut i idol och jag hoppas på Erika men det får vi väl se.

// katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0