Tisdag, Tisdag, hemskt mycket tisdag

Hello sweetyes! Jag här igen ;) katten alltså. Skoldagen gick bra må jag erkänna. Det var ganska kul på grafisk idag. Jag började med min logotyp och jag var inte lost och undrande om vad jag skulle göra en ända gång vilket kanske var tur. För grafisk är ett ämne som oftast blir sådär himla boorging om man inte kan det man ska göra. Jag är iof inget proffs på illustrater men det är ganska okej när man kommer igång faktiskt. När vi är klar med logtyperna så ska vi börja med photoshop vilket jag tror kommer att vara roligt att lära sig. Engelskan var jäkligt seg idag måste jag säga. Eller, alltså det är den ofta men den var nästan värre än vanligt idag. Vi pratade om mänskliga rättigheter och skulle avgöra vad som var viktigt och vad som inte var. Nej, jag är inget stort fan av engelska åtminstone inte när man måste prata för jag gillar det inte. Att prata på engelska alltså annars kan jag gått och väl prata när jag känner för det. Ska fixa lite på mina hyllor, sen titta några avsnitt av 70's. Ska försöka komma i säng tidigt i natt men vi får ju se hur det går med den saken.

// katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0