Tiden går snabbt

när man har tråkigt. Har inte gjort så mycket speciellt den här helgen, men ändå så har det gått jättesnabbt. I fredags var det idol och rabih åkte ut!!! :D:D:D Såå glad, den fjollan ursäkta.
Lördags, igår alltså, var min familj, jag å pojkvän i Arninge sen åkte vi hem till mammas kompisar och spelade bowling, tennis, boxning, åkte lite skateboard och slog rekord i rockringar. Ja, vi spelade Wii  :)
Idag så har vi bara varit hemma men nu så är jag hos katten, hon fyller ju ARTON IDAG!!!!!!!Är lite avundsjuk om jag ska vara ärlig... menmen, typ 5 månader kvar sen är jag också 18!
Ska nog hem snart och köpa lite gotta på centrum sen kolla film och ladda inför morgondagen, det är ju skola. Är ledig på fredag, och på torsdag kommer Jessica hit och ska sova!  I helgen är det fest så jag har något att se framemot! :D
//Hunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0