November

DET ÄR NOVEMBER! Det är egentligen helt sjukt att det redan är 1 november 2009. Jag menar det känns nästan som det var igår jag fyllde tolv men nästa helg fyller jag för i helsike ARTON. Jag, ARTON ÅR? Nej, tiden går fort när man har roligt inte för att jag vet om jag alltid haft det så himla roligt, tiden går liksom snabbt ändå olyckligtvis. Vi ska till Ikea imorgon så det kanske är lika bra att jag går och sover. Det kommer att komma två hyllor till mitt lila rum imorgon och det kommer nog att passa in i mina lila tapeter ;). Jag lovar att mina tapeter är det snyggaste jag sett på länge bortsett från typ Milo Ventlimiglia vilket jag iof aldrig sett IRL, honom alltså. Egentligen vill jag titta på gilmore girls men jag orkar inte ta mig till vardags rummet och jag orkar inte koppla in min tv, vilket iof inte är jobbigt alls men jag känner mig inte allt för pigg så ja det blir nog att sova typ nu ;D. PUSS

// katten

Kommentarer
Postat av: Simone

Hoppas gåkvällen blev lyckad :D

2009-11-01 @ 15:37:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0