nejnejnej

Jag orkar ingenting längre, känner mig helt död, har ont i hela kroppen och allt känns bara blä. Måste öva på dumma ekonomin för jag måste till skolan på torsdag! Jag var 17 sist jag skrev och nu är jag faktiskt hela 18 år. Dock känner jag mig inte så gammal, jag känner mig mer som ... 12? Eller på vissa sätt är jag verkligen så en 18 åring men på andra sätt är jag bara, jag vet inte. Jag vill må bra nu, jag vill verkligen det vilket är svårt om man levt mitt liv men snart kommer allt att bli bra till 100 %. Jag vet det, jag trivs ju till och med i skolan så vad är problemet? Jo, problemet är att jag inte orkar någonting längre, det finns ingen ork och ingen plats till något. Nu ska jag sova!

// katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0