mjau

Förlåt för en dålig uppdatering här. Jag vet inte alls vart huden håller hus och jag har mycket på gång nu. Skriver ner allt i min personliga blogg och glömmer liksom bort denna vilket kanske är synd men så är det. Vi skriver här när vi har tid, vilket inte ser så ljust ut just nu antagligen, eller inte vet jag. Vi skapade denna blogg som en kul grej och det ska i fortsätta med men vi tänker bara uppdatera när vi känner för det. Min helg har alla fall varit bra även fast jag egentligen inte har gjort ett skit. Fick hem one tree hill säsong tre i veckan så har blivit lite maraton här hemma igår och gosh vad jag älskar den serien ska jag säga er :). I fredags var jag hemma med mamma och gjorde inte så mycket. Åtekommer när jag har mer skriv lustlust, nej jag har inte ens det just nu och då ska jag tala om för er att jag går en författar förberedande linje på gymnasiet så jag om någon bör väl ha skriv lust? men nej, jag är inte på det suget just nu. 

// KATTEN

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg ni har :D

gillar headern och ni skriver bra!



ta hand om er nu =) kram

2009-12-29 @ 01:16:25
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0