Söndag

Ja det är Söndag, checka klockan vavaVA!?
I fredags så åkte jag in till stan och lämnade tillbaka min jacka, dom skulle sätta in pengarna på kortet men tror ni dom har kommit in eller??!?!  Träffade jessica där inne vilket var bestämt, har ju tagit upp kontakten med henne och är sååå glad över det! Det känns verkligen att vi har kännt varandra i10 år. Eftersom det bara var 25 minuter hem till henne så åkte vi dit och jag fick en massa kläder av henne, en hel väska, hahahahahaha! Trodde inte det skulle dra ut på tiden så mycket, skulle ju hjälpa katt och flytta men dom klarade de så bra själva, hade ju "anmält" mig själv så det var inte så att dom frågade och jag dissade dom. Först missar vi bussen på kvällen hem och får vänta i hundra år, sen när vi kommer till Täby så missar vi tåget... Var hemma runt 20.00. Jag träffade Elinn och Fredrik då och Jessica träffade Elin. kl 00 ringer Jessica helt förtvivlad och har ingenstans att sova, så självklart fick hon sova hos mig! Annars hade hon varit hemma 04.... helt sjuuuuuuuuuuuuuukt, fatta. Nej men nu börjar jag bli lite trött.
Har jobbat idag vid globen, på en champagnefest. 900 kronor för 6 timmar. Busenkelt, kan de där rutinerna som en åsna. Sitter fastprintat i hjärnan på mig, någon kan väcka mig mitt i natten och fråga något om servering och ajg svarar innan dom ställt klart frågan. Jobbade med elboyfriendo som han så fint heter NOT! men meeeeeeeeeeeen, kom hem vid 01.
Imorgon ska jag plugga, träffa Katt och kolla på hennes ny apartment! Grannar whooooho! Sen ska El boyfriendo komma hit och sova!
Och på måndag är det skola, åhh så jag längtar, FAKTISKT! Sjukt jag veeeeeeeeeeeeeet!
är på sånt jävla töntigt humör så om jag fortsätter skriva så somnar ni om ni inte redan gjort det?
ZZZZzzzz Gonatt! 

/ Hund voffvoff

Kommentarer
Postat av: felicia

hunden det är söndag och inte måndag ;)

2009-11-01 @ 02:27:35
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0