Första skoldagen

Idag var första skoldagen för mig på 5 och en halv vecka. Har praktiserat i fyra veckor och sen en vecka höstlov. Igår var jag astaggad för skola men idag ångrar jag mig lite... det var inte så kul som jag hoppades på. Kul å träffa alla och vår klass är lite speciell, cp-klass. Skojar inte!
Igår var jag hemma och pluggade. Gjorde klart min bokanalys på Magdalena Graafs självbiografi. Inte så rolig bok. Läs den inte.
Sitter hemma hos katten nu och har hjälpt henne med att fixa in sina kläder i garderoben! :)
Tänkte äta här och sen köpa lite naturgodis. Ikväll så kommer El boyfriendo till mig och sover. Hoppas på att han är lite roligare idag. Igår gick han och la sig kl 18.00 och sov till dagen efter då det var skola.. Fick inge live i pöjken!!! 

Jag och katten har känt varandra i 11 år. Tänka sig. Och nu sitter vi här, som katt o hund. Grannar! :) det är så roligt tycker hund, voff!
/Hunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0