helg!

Förlåt för att vi är dåliga på att uppdatera. Jag har ju dels min egen blogg och sen så är det endel i skolan just nu så det kan ibland ske att jag bara inte hinner med allt men jag ska bli duktig på att informera er om allt som händer och även allt annat jag vill informera er om. Har funderat på att skaffa lite fler kategorier här i bloggen, kanske en film kategori där åtminstone film nörden katt kan recensera lite filmer och även hunden om hon känner sig manad till det ;) men det gör hon nog. Fler kategorier känns också som ett alternativ men om vadå? :) Några tips? Anyway. Det var skola idag och på idrotten spelade vi basket och det var ändå helt okej. Roligare än vad jag hade förväntat mig och nästa lektion ska vi boxas eller ja typ något i den stilen allafall och det ser jag helt ärligt framemot. Hoppas bara att jag inte behöver köra med någon lam för om det är inom något jag vill satsa på så är det sådant. Datorkunskap = prat, matte = ekvationer och ja svenska lektionen var lagom kul faktiskt ;). Vi skulle jobba med mänskliga rättigheter. Jag skrev överskriften på en timme och jag undrar om någon fick något gjort på den där timmen. De flesta var inne på msn och pratade i F1 gruppen vilket var roligt och antagligen roligare än de där himla mänskliga rättighets lagarna. efter skolan har jag inte gjort något speciellt kreativt men det var idol ikväll och Rabih åkte ut och jag sörjer. Eddie började till och med gråta en skvätt såg man så varför kunde inte den där himla Mariette ha åkt ut istället? Ingen skulle ha blivit ledsen då. Fick skolkatalogen idag också, roligt att se :) höhö! Blev ganska nöjd med klassfotot ;) Syns ju allafall vem som är geek speak in the class och inte är det jag inte!

// katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0