måndag i all ära.

Hej sötnosar! Hunden gick precis från mig eftersom hon skulle träffa sin lilla pojkis. Som hunden sa så var det första skoldagen idag fast för mig så var det bara en vecka sen jag var i skolan på grund av höstlovet. Jag längtade inte och i morse kände jag mig inte alls sugen för att ta mig ditt men till skolan kom jag och dagen var helt okej. Jag hade även glömt min matte bok hemma förstås och man kan faktiskt inte räkna matte utan matte bok så jag fick dela med Amelie som tur var. Morgon dagen kommer garanterat att vara tråkig för jag orkar inte ha grafisk kommunikation, det är seriöst as jobbigt och sen har vi engelska det är heller inget jag egentligen orkar speciellt mycket av eftersom vi tydligen ska börja med en period där vi ska lära oss att uttrycka oss rätt och skit genom TAL. Jag hatar att prata engelska ju. Jag kan ta för mig och tala hur mycket som helst  om jag bara vill angående svenska men inte engelska. Nej, ursh. Vi har satt upp mina hyllor nu allafall, två stycken men jag undrar om jag verkligen behöver två stycken, men det får väl ses. Jag är uttråkad som sjutton och bara allmänt irriterad. Vet inte ens hur jag ska avsluta min novell. Om jag bara får G på min novell vet jag faktiskt inte vad jag tar mig till men jag brukar inte bara få G på svenska uppgifter så jag hoppas väl på det bästa bara. Är även irriterad för att mitt naturkunskaps prov inte gick speciellt bra alls faktiskt. Jag trodde nästan att jag skulle få VG på det men nejnej, jag måste göra om provet, KUL! Åh, gud vad jag är irriterad på skoltillvaron. Nej, nu ska jag titta på that 70s show annars blir jag väl snart deprimerad på denna skit.  Katt = ledsen, sur och arg!

//katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0